Thursday 28 June 2012

lek. stom. Danuta Pabian

Ukończyłam wydział Medycyny w Katowicach na Śląskim Uniwersytecie Medycznym a następnie specjalizację ze stomatologii w Zabrzu.


Posiadam wieloletnie doświadczenie zawodowe. Preferuję leczenie bez strachu i bólu, leczenie adaptacyjne dzieci w przyjaźni do stomatologii.

Stosuje się do nowoczesnej stomatologii zachowawczej z minimalnym usuwaniem zębów. Moja zawodowa pasja to leczenie bruksizmu oraz szerokie zastosowanie stomatologii kosmetycznej. Moje doświadczenie w zakresie chirurgii pozwala mi oceniać złożone przypadki. Ukończyłam szereg szkoleń poszerzających zakres moich kompetencji w tym między innym implantologiczne oraz inne.

Jestem osobą bardzo komunikatywna, uwielbiam rozmowy z pacjentami a zwłaszcza z dziećmi.

Zabiegi dla pacjentów wykonuję w znieczuleniu miejscowym lub w sedacji. Pracuję również w trybie emergency i nocnym (po godzinie 22:00)

Jeżeli chcesz umówić się do mnie na przegląd stomatologiczny lub na rozpoczęcie leczenia skontaktuj się z rejestracją kliniki.

Więcej o usługach medycznych w naszej Klinice znajdziesz w zakładce 'Usługi Medyczne'

 









0 161 707 1983



rejestracja







...lub wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy:


WYPEŁNIJ FORMULARZ




No comments:

Post a Comment