Friday 29 November 2013

Znajdź laryngologa dla siebie lub dla dziecka

Masz problemy w uchem, nosem, gardłem, przełykiem, szyją? Cierpisz w powodu dolegliwości związanych z zatokami przynosowymi, krtanią? Masz zaburzenia słuchu, równowagi, węchu lub smaku? Potrzebujesz pomocy laryngologa. Do twojej dyspozycji mamy lekarza specjalistę z ponad 20 letnim doświadczeniem nie tylko w zakresie diagnostyki jak również w sprawach związanych z zabiegami i operacjami laryngologicznymi zarówno dorosłych jak i dzieci.

Więcej na temat laryngologii możesz przeczytać w opisie naszych usług medycznych

LARYNGOLOG / PEDIATRA / INTERNISTA / CHIRURG

lekarz medycyny (m.d.) Barbara Leśniewicz

Witam Państwa, jestem lekarzem specjalistą z ponad 20letnim doświadczeniem zawodowym. Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Warszawie. Po ukończeniu Uniwersytetu Medycznego rozpoczęłam pracę jako lekarz laryngolog na oddziale Akademickiego Szpitala w Warszawie. Od 1993 roku rozpoczęłam prace w Brytyjskiej służbie zdrowia. Obecnie pracuję w Manchester Children`s University Hospitals Trust. Na bieżąco podnoszę swoje kwalifikacje wykonując uczestnicząc w szeregu szkoleń, zjazdów oraz sympozjów. W swojej pracy posługuję się wieloma językami: polskim, francuskim, angielskim, włoskim oraz rosyjskim Jestem specjalistą w zakresie diagnostyki i leczenia w tym również operacyjnego, chorób nosa, uszu, jamy ustnej, gardła i krtani zarówno u dzieci jak i osób dorosłych. Jako uprawniony specjalista przygotowuję dokumenty dla szkół, lekarzy rodzinnych GP – referuję pacjentów, mogę skierować na badania laboratoryjne. Jestem uprawniona do wystawiania recept oraz zwolnień lekarskich. Jeżeli masz jakieś pytania możesz zawsze skontaktować się za mną w Polskiej Prywatnej Przychodni w Manchesterze na Eccles dzwoniąc pod jeden z tych numerów: 0161 707 1983, 0 844 209 2149 lub 079 55 280 690  
0 161 707 1983
rejestracja
...lub wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy:

WYPEŁNIJ FORMULARZ

No comments:

Post a Comment